
Jaké kompetence by měl mít rozhlasový copywriter
Kombinace obchodního pohledu na věc, marketingových znalostí a empatie pro pochopení potřeb klienta a cílové skupiny, představivost a sémanticko-stylistické předpoklady pro ztvárnění kreativní myšlenky v reklamní zkratce. Prostě nepsat takto složité věty...
Partnerské / spolupracující společnosti

Impression Media
Na českém internetovém trhu již 15 let. Jedno z nejsilnější internetových mediazastupitelství v Čechách s více než 5 547 993 unikátními návštěvníky za měsíc. Dokážeme zajistit adekvátní finanční prostředky od přímých klientů i mediálních agentur.

Programmatic Media
Přináší jednotný pohled na online plánování. Využití programmatického plánování je dnes přístupné pro každého a naším cílem je poskytnout našemu klientovi kompletní péči a pomoc při plánování a vlastní realizaci online marketingových aktivit.

AudioTech
Výroba audiovizuálních děl, zvláště pak zvuková produkce a postprodukce televizních a rozhlasových pořadů, a výroba reklamních rozhlasových a TV spotů, výroba českých znění celovečerních filmů a seriálů a výroba rozhlasových znělek a promotion.

Radiohouse
Profesionální tým marketingových odborníků, který vhodně kombinuje komunikační a obchodní potenciál významných mediálních značek na českém trhu s potřebami svých klientů. Jsme společným produktem Media Bohemia a Active.