Telefon
+420 606 665 640

Pavel Lupjan

Pavel Lupjan

Jaké kompetence by měl mít rozhlasový copywriter

Kombinace obchodního pohledu na věc, marketingových znalostí a empatie pro pochopení potřeb klienta a cílové skupiny, představivost a sémanticko-stylistické předpoklady pro ztvárnění kreativní myšlenky v reklamní zkratce. Prostě nepsat takto složité věty...

 

Chcete-li světu něco říci, řekněte to dříve, než to řekne někdo jiný.

 

 

Kontaktovat

Partnerské / spolupracující společnosti

Impression Media

Na českém internetovém trhu již 15 let. Jedno z nejsilnější internetových mediazastupitelství v Čechách s více než 5 547 993 unikátními návštěvníky za měsíc. Dokážeme zajistit adekvátní finanční prostředky od přímých klientů i mediálních agentur.

Programmatic Media

Přináší jednotný pohled na online plánování. Využití programmatického plánování je dnes přístupné pro každého a naším cílem je poskytnout našemu klientovi kompletní péči a pomoc při plánování a vlastní realizaci online marketingových aktivit.

AudioTech

Výroba audiovizuálních děl, zvláště pak zvuková produkce a postprodukce televizních a rozhlasových pořadů, a výroba reklamních rozhlasových a TV spotů, výroba českých znění celovečerních filmů a seriálů a výroba rozhlasových znělek a promotion.

Radiohouse

Profesionální tým marketingových odborníků, který vhodně kombinuje komunikační a obchodní potenciál významných mediálních značek na českém trhu s potřebami svých klientů. Jsme společným produktem Media Bohemia a Active.

Čím vším jsem byl…rád

Studium obchodní akademie

Práce pobytového delegáta CK v zahraničí

Studium českého a anglického jazyka,

literatury, psychologie a pedagogiky

Práce obchodního poradce,

vedoucího obchodního týmu,

obchodního ředitele

při prodeji reklamního prostoru v rádiu

Studium marketingu

v Českém marketingovém institutu

Práce marketingového ředitele

Práce lektora a přednášejícího

Příprava scénářů rozhlasových spotů

a režie jejich natáčení