Nápady prodávají. Emoce prodávají. Rádio prodává.
Rádio je emocionální médium a jenom zde máte možnost s minimálním rozpočtem připravit lepší a efektivnější kampaň než bohatá nadnárodní firma.
70% úspěchu rádiové komunikace totiž tvoří kvalitní spot.
Kvalitní spot není o penězích, ale o nápadu. Síla zvuku, správná slova a hudba vyvolávající emoce podněcují lidskou obrazotvornost. Díky tomu máme možnost na základě jednotného zvukového vjemu vyvolat v různých lidech takové představy, které jsou příjemné a podnětné právě pro ně. Nekonečná lidská fantazie nám umožňuje odkomunikovat jakýkoliv produkt nebo službu.
Rádiový spot není o detailním popisování, technických parametrech nebo seznamu benefitů. Jeho hlavním cílem je navnadit, vyvolat zájem, vyřešit „problém“, přidat emoce a nasměrovat potenciální zákazníky na cílové místo. Pokud to zvládnete v cca 30 sekundách, budete mluvit jazykem vaší cílové skupiny a nezapomenete na dostatečný branding, zjistíte, že rádio je jedním z nejefektivnějších marketingových nástrojů.